lawyer – נוגה וידר

אוטוריטה משפטית

עורכי דין עצמאים, שותפים במשרד, פרקליטים, נוטריונים:

אוטוריטה משפטית Up Grade

הגיע הזמן לבנות תשתית שיווקית למשרד

שתמתג אתכם ותביא עוד לקוחות וכסף, במינימום זמן ואנרגיה, והכי חשוב – במקסימום הנאה!

מקימים משרד משלכם,
ואין לכם מושג איך להתחיל?

ההכנסות שלכם מהמשרד הקיים לא מספיקות
לכם, ואתם רוצים עוד?

מעריכים את עצמכם מבחינה מקצועית כעורכי דין מעולים, אבל
הלקוחות לא מגיעים בהמוניהם?

לא אוהבים שיווק ומכירות
ונרתעים משיחות על כסף עם הלקוחות?

רוצים לבלוט מעל המתחרים,
אבל לא יודעים איך?

רוצים שהקולגות יכירו ויזהו אתכם בכנס הלשכה
הבא?

"טובעים" בים המידע השיווקי
ולא יודעים מה נכון עבורכם לעשות?

נרתעים מכללי האתיקה, ולא יודעים מה מותר לכם ומה אסור בשיווק?

אם עניתם “כן” על אחת או יותר מהשאלות האלו,
 הגיע הזמן שניפגש!
יש לכם הזדמנות ייחודית לגלות – כעורכי דין – באופן מעשי:

איך למתג ולשווק טוב יותר את המשרד, וגם ליהנות מזה!

ואיך...

איך למתג את המשרד?

איך לאהוב שיווק ומכירות, ולהבין בזה באמת?

איך למתג את המשרד?

איך להביא לקוחות לאורך זמן בצורה שיטתית ואפקטיבית?

איך למתג את המשרד?

איך להיות מדויקים עם התכנים המקצועיים והשיווקיים שאתם מפרסמים ואומרים?

איך למתג את המשרד?

איך למתג את עצמכם כאוטוריטה מקצועית בשוק שלכם?

איך למתג את המשרד?

איך להפוך מ”שונאי שיווק” ל”שרופים על שיווק”?

איך למתג את המשרד?

איך לסגור הרבה יותר עסקאות, כל הזמן ולאורך זמן?

איך למתג את המשרד?

איך להגדיל את הערך שלכם בעיני הלקוחות באופן מיידי?

איך למתג את המשרד?

איך לכתוב באופן מקצועי ומשכנע (שעומד בכללי האתיקה) באתר, בבלוג וברשתות החברתיות?

איך למתג את המשרד?

איך להיות “מעל הרעש הכללי” בתחום שלכם ולהבין את “התמונה הגדולה”?

איך למתג את המשרד?

איך להימנע מטעויות מיותרות בשיווק, ולחסוך זמן יקר?

וכל זאת – בסדנה חוויתית והומוריסטית

זריקת מרץ שיווקית לעורכי דין

המשלבת כלים פרקטיים לשיווק, מיתוג ולמכירות, עם העצמה וכלים מנטאליים!

הרשמו עכשיו
מספר המקומות מוגבל!

הסדנה מועברת על ידי

נוגה וידר

הגברת הראשונה של המיתוג בישראל, מנכ”לית ובעלים של חברת המיתוג Up-Grade, בעלים של ביה”ס למצויינות בחיים ובעסקים ומומחית בהקמת תשתיות שיווק אפקטיביות ומיתוג עסקים, משרדים וחברות

 

נוגה וידר

מרגישים שההכשרה המקצועית שלכם לא מספיקה, ושחסרים לכם כלים עסקיים?

הנה מה שלא מלמדים אתכם בפקולטות למשפטים…

בבתי הספר למשפטים ובהשתלמויות המקצועיות של לשכת עורכי הדין, בהן למדתם את הידע המשפטי המעולה שלכם – 
שהאתגר האמיתי מתחיל אחרי הלימודים, כשצריך להקים משרד “מאפס”, או “להמציא את עצמכם ואת המשרד” בכל כמה שנים מחדש, בשוק “רווי” שמונה כ- 80,000 עורכי דין בישראל (מספר שרק הולך ועולה, בכמה אלפים בכל שנה!) 
ושאת הכלים האמיתיים שאתם צריכים כבעלי משרד עורכי דין, כשותפים במשרד וכעצמאים – מיתוג, בידול, שיווק, מכירות, ניהול עסק, פיתוח עסקי גביה וכתיבת תוכן – לא תקבלו באקדמיה ובבתי הספר המקצועיים.

גם אם אתם עורכי דין מעולים – כדי להצליח “בחוץ” באמת ולאורך זמן, צריך “סט כלים” משלים, שלרובכם אין!

כשאתם בעלי משרד עצמאי, או שותפים במשרד עם הוצאות גדולות ומקבלי שכר רבים, הלחץ עליכם לדאוג לזרם מתמיד של הכנסות ולקוחות הוא עצום. 

אבל אז אתם נתקלים באתגרים וקשיים שאיש לא הכין אתכם אליהם

השיווק והמכירות מתישים, מעצבנים ו”מוציאים לכם את הנשמה”

למה?
כי השוק שלכם בישראל תחרותי מאד ובכל שנה נוספים אליו אלפי עורכי דין נוספים.

כי צריך לייצר תוכן מקצועי משפטי איכותי לאורך זמן, כדי הלקוחות יכירו אתכם ויבטחו בכם.

כי אתם לא אוהבים (שלא לומר שונאים…) שיווק ומכירות, אבל חייבים לעשות זאת כדי להכניס כסף.

כי כמות המידע שיש באינטרנט על שיווק, מיתוג ומכירות היא עצומה ובלתי נתפשת (ורוב התכנים כלל לא רלוונטיים לעורכי דין!) ואתם מבולבלים ומתוסכלים, ולא יודעים מה נכון לכם לעשות.

אתם מרגישים “שקופים”, אנונימיים, כמו כולם

למה?
כי (כמעט) כל אחד בישראל יכול ללמוד משפטים, להקים משרד ולעסוק בעריכת דין.

כי השוק שלכם “רווי”, עמוס, ומייצר המון “רעש” ללקוחות

כי יש הרבה “חאפרים”, והלקוחות לא יודעים להבדיל בין עורך דין טוב – לכזה שפחות…

כי עורכי דין רבים בתחום שלכם מתנהלים בצורה לא מספיק מקצועית מול הלקוחות ויוצרים “שם רע” ומיתוג שלילי לכל השאר.

לקוחות ציניים וספקניים, שעושים לכם “חיים קשים” בשיחות המכירה ובהיכרות הראשונה

למה?
כי אתם לא ממותגים כאוטוריטה בתחום שלכם, והם מתייחסים אליכם כמו “עוד עורך דין”…

כי הלקוחות בבעיה ויש להם צורך או “כאב”, אבל לא יודעים איך לבחור את עורך הדין הנכון שיפתור את הבעיה הספציפית שלהם.

כי הם לא מכירים אתכם מספיק ולא מבינים למה “להמר” דווקא עליכם.

כי הם קיבלו עוד הצעות מחיר מהמתחרים שלכם – חלקן או רובן זולות יותר משלכם.

רבים מהלקוחות שכבר מגיעים אליכם לא מתאימים לכם!

למה?
הם “שואבי אנרגיה”, רבים איתכם על המחיר ומבזבזים לכם את הזמן. למה זה קורה?

כי אתם מבולבלים ולא יודעים עם מי מדויק לכם לעבוד.

כי התכנים השיווקיים שלכם לא מדויקים ולא ברורים מספיק ומושכים לקוחות לא מדוייקים.

כי אתם מרגישים ב”הישרדות” ומוכנים לקחת תיקים בכל תחום ולעבוד עם כל אחד כדי להכניס כסף, גם עם לקוחות שאתם “לא אוהבים” או שמרגישים ש”אין חיבור” ביניכם.

אתם מפחדים להיחשף יותר מדי ו”להיות בפרונט”

למה?
כי אין לכם עדיין את הבטחון להציג את עצמכם בפומבי כעורכי דין מעולים. כי אתם לא יודעים להגדיר בדיוק מה מיוחד בכם ולמה לבחור דווקא במשרד שלכם.
כי אתם מפחדים מביקורות, מתגובות פוגעות באינטרנט וממשוב לא מחמיא של לקוחות.
כי אתם מפחדים שמתחרים וגורמים בתחום יערערו על המקצועיות שלכם. כי אתם מפחדים להפר את כללי האתיקה של הלשכה.

אתם יודעים ומרגישים שזה לא טוב.
אתם יודעים שהשיווק והמכירות שוחקים אתכם.
אתם תמיד בלחץ ומרגישים מבולבלים ו”בהישרדות”.
לא כיף לכם, ואין לכם כוח להמשיך ולהשקיע בפיתוח המשרד שלכם.
והכי חשוב – אתם מתקשים לחיות כמו שהייתם רוצים ולתת לעצמכם ולמשפחה שלכם את רמת החיים שאתם שואפים אליה!

והחדשות הכי רעות:

אם לא תלמדו לשווק נכון,
אם לא תמתגו את עצמכם נכון,
אם לא תדעו למכור נכון
ואם לא תבנו את האוטוריטה שלכם –
המצב לא ישתפר

בדיוק להיפך –  רק יחמיר!

אז עכשיו קבלו את

החדשות הטובות

מסתבר שאפשר. אתם כנראה לא יודעים איך עושים את זה, אבל אפשר.

ישנם עורכי דין שעושים את זה, ומוכרים הרבה יותר מאלה שלא יודעים איך עושים את זה.

יש עורכי דין שמוכרים במחירים הגבוהים ביותר בנישה שלהם (ואפילו קובעים שיאים חדשים), נהנים משפע של הכנסות ומרווחיות גבוהה, וכולם מכבדים ומוקירים אותםיש להם משרד משגשג, קהל לקוחות “נאמן”, וקהילה באינטרנט שצורכת את התכנים שלהם, שרק הולכת וגדלה. הלקוחות שבאים אליהם יודעים בוודאות שהם יכולים לפתור את הבעיות הספציפיות שלהם, ובוטחים בהם. לעומתם, ישנם עורכי דין ש”חותכים מחירים” כדי למכור, לוקחים תיקים בכל תחום (ומטפלים במקביל בתחומי נזיקין, פלילי, נדל”ן ותאונות דרכים…), נאבקים כדי לשרוד, ולאורך זמן הולכים ומאבדים גובה עד שהם נסגרים (או הופכים להיות שכירים). מה עושה את ההבדל בין אלה לבין אלה? הידע איך לבנות תשתית שיווקית למשרד ואיך למתג את עצמם כאוטוריטה מקצועית. איך עושים את זה?ויותר חשוב, האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לא לדעת איך עושים את זה?

הרשמו עכשיו
מספר המקומות מוגבל!

למי זה מיועד?

משרדי עורכי דין בהקמה – שרוצים לבנות הכול נכון, במהירות ובדרך הכי קצרה ומהנה

משרדים קיימים, שמעולם לא “עצרו” לבנות שיטות עבודה מסודרות ותהליכי שיווק אסטרטגיים ואפקטיביים

משרדי עורכי דין משפחתיים שמעבירים או העבירו את הניהול והשליטה לדור הבא, ורוצים להמשיך ולצמוח

עורכי דין שמבינים שהזירה השיווקית השתנתה, שהשוק “מוצף” ושאי אפשר להסתמך רק על “פה לאוזן” – ורוצים להיערך בהתאם

עורכי דין עצמאיים שמרגישים ש”מגיע להם יותר” ונמאס להם לעבוד “לא לפי הספר” ותוך כדי “ניסוי ותהייה”

עורכי דין שרוצים לעבוד רק עם לקוחות שהם אוהבים, ובלי להתפשר על התנאים, הדרישות המקצועיות והתשלום שמגיעים להם

כל עורך דין שעובד כמו חמור, אוכל כמו ציפור, שונא למכור ולא יודע לסגור…

למה דווקא נוגה יכולה ללמד אתכם?

מעבר להיותה “פצצת אנרגיה”, סטנדאפסיטית בחסד, יצירתית בטירוף ואשת מקצוע מעולה ש”תקלוט אתכם” מהר ותדע מה הפתרון עבורכם, נוגה ליוותה עסקית ומקצועית ב- 15 השנים האחרונות – כבעלים ומנכ”לית של חברת המיתוג המובילה Up Grade – אלפי עצמאים, מנטורים, עורכי דין ועסקים קטנים – בינוניים וחברות מובילות במשק – ביניהן “טויוטה”, “מי אביבים”, “לקסוס”, “מטריקס”, “תכלת השקעות נדל”ן”, “חמת גדר” “המידרשה לאופנה”  ועוד.

נוגה משלבת בפעילותה את ניסיונה האדיר (בן 27 השנים) גם בתחומים “משיקים” למיתוג – יחסי ציבור, שיווק, מכירות, הפקות אירועים, דוברות ועוד.

הנה מה שעורכי דין שהיו לקוחות של נוגה מספרים עליה...

מתי ואיפה קורה כל הטוב הזה?

הסדנה מתקיימת ביום ג’
בתאריך 26.11.2019
בשעות 17:00 עד 22:00

במרכז הכנסים בסביון, רח’ נתיב היובל 1, סביון

רוב הידע והשיטות שתרכשו בסדנה הזו לא נלמדו מעולם בשום מסגרת אחרת לעורכי דין.
הסדנה מותאמת לעורכי דין, וגם לשיווק ומיתוג בעולם החדש – עולם יותר אוטומטי, תחרותי, “מוצף”, “אלים” וממוקד תועלות.
יש לכם הזדמנות נדירה להיות בין עורכי הדין הראשונים בתחום שלכם שמכירים את השיטות האלה ומשתמשים בהם. זה יכול לספק לכם יתרון תחרותי ענק!

הרשמו עכשיו
מספר המקומות מוגבל!

מהי ההשקעה שלכם?

אה, זה החלק המעניין באמת.

5 שעות מלאות,

בתוכן מרתק,

באנרגיה גבוהה,

תהליך מרתק ופרקטי שתעברו,

נטוורקינג וסיעור מוחות עם עשרות עורכי דין כמוכם,

חומרים מרוכזים כתובים בחוברת עבודה ותרגול שתיקחו איתכם,

הומור וכיף,

כיבוד עשיר

ואירוח מפנק.

נוגה מציעה לכם את כל הטוב הזה,

בהשקעה של 360 ש”ח בלבד, כולל מע”מ!

לא 360 כפול 6 תשלומים, לא 3,600, לא 36,000 ש”ח – רק 360 ש”ח! זהו!

לסדנה פורצת דרך ומשנה תודעה!

כמובן שמדובר ב”הוצאה מוכרת” לכם כעצמאים ובעלי משרדים.

למה אתם מ-מ-ש רוצים להגיע לסדנה זו?

כדי שתקבלו את הערך המוסף שנוגה יכולה לתת לכם. כדי שתקבלו ארגז כלים פרקטי שכל כך חסר לכם – כלים שיעבדו עבורכם כל הזמן, לאורך זמן, ובמינימום אנרגיה. כדי שתגשימו את השליחות שלכם ותתפרנסו מהתשוקה שלכם! וכדי, שתתחילו לבנות את האוטוריטה שלכם כעורכי דין מצליחים מתפרנסים בהתאם!

הרשמו עכשיו
מספר המקומות מוגבל!

עדיין מתלבטים?

יש לכם עוד שאלות?

התקשרו עכשיו ונשוחח בשמחה 03-5245558

או שלחו את השם המלא והנייד שלכם 

למייל noga@up-grade.co.il  

ונתקשר אליכם בהקדם.

הגיע הזמן למתג את עצמכם כעורכי דין מעולים.
הגיע הזמן לעבוד רק עם מי שאוהבים ורק בתנאים שלכם.
הגיע הזמן להיחשף לסודות המיתוג,
השיווק והמכירות החדשניים ביותר.

האם אתם מוכנים?
גלילה למעלה דילוג לתוכן